2014. november 10., hétfő

Szép házak 3.

Múlt hétfői futásom eredményét még nem töltöttem fel, íme néhány további klassz ház, Kinga iskolája és a fiúk gimije közötti régióból. Ma is jó lenne elmenni futni, holnaptól hideg jön, meg kaptam futó cuccot is...







Az alábbi képek Chicacóban készültek. Múlt héten egy, a belvárostól kb 50 percre levő motelben aludtam. Igazi "amerikai" hangulata volt, mint a bűnügyi filmekben, utcára nyíló szoba... Nekem szerencsére jó helyen volt, az emeleten, egy eldugott sarokban. Még volt internet is (úgyhogy tudtam esténként "nyelvtanulás végett" filmeket nézni). A reggeli felejthető volt, de legalábba dtak valami harapnivalót, én persze rutinosan vittem egy kis hazai kolbászt is.

Egy ilyen szép utcán kellett hosszan gyalogolni a metrótól a motelig

The motel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése