2015. április 14., kedd

New York Central Park

Április 13.
A hét első napján kétfelé vált kis csapatunk. A fiúk a Hudson folyó felé vették az irányt, megnéztük a Intrapid anyahajót és a Growler tengeralattjárót. Innen én a Fordham Law School-hoz mentem, az egyetemi külügyessel és a jogi kari LLM főnökkel találkoztam, majd a milánói Boccoli egyetem versenyjogos vendégtanárával beszélgettem.


A Fordham Law új épülete
 A lányok a Time Square környéki játékboltokat térképezték fel, egy szív alakú csomagban levő M&M csokit kaptak. Innen a kb északra 15 perc sétára levő Central Park állatkertje volt a cél - Nelli szerint a south bendi ennél jobb volt. A legnagyobb állat egy grizli volt, de láttak fóka etetést is. A gyerekek közben bejárták a parkot, elmentek a törpös filmben Hókuszpók házaként szereplő épületig is. A találkozó után a híres 5th Street bevásárló utcán mentünk délre, megnézve közben egy szép episzkopális templomot is. Az út túl oldalán volt a a St. Andrews székesegyház. A Madison Square Garden szép virágokba volt öltözve, mellette egy Lego áruház, s a valóságban elég kicsi jégpálya.






Beszereztünk egy Best Buy-ban egy kerámia lapos sütögetőt, hogy ne vesszen kárba a magunkkal hozott hús és tojás, meg szalonna. Beettiék innen hazamentek, elkezdte sütni a kaját, míg mi Marcival megnéztük a főpályaudvart. Szép volt, itt nem olyan "restik" voltak, mint a magyar állomásokon... A vacsi nagyon fnom volt, igaz kicsit izgultunk, hogy a pára miatt be ne riasszon a füstérzékelő. Jó kis tusolás lett volna belőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése