2015. április 25., szombat

Utolsó óra és Csikágó

Ápr. 24.
A héten, keddi napon tartottam az utolsó Miselading Advertising tanórát. Péntekről hoztuk előre, mert akkor Chicagóba kellett mennem Spencer barátom versenyjogi rendezvényére. Némi késéssel az Emily is megérkezett, így rendhagyóan a szobámba zsúfolódtunk be négyen, illetve öten, mert Bence is szorgalmasan ott volt. A másik két srác neve Louis és John volt, csak hogy megmaradjon a nevük az örökkévalóságnak. Már csak a vizsgafeladat van hátra, azt jövő hét után kapják meg.
A hét közben kicsit betegesek voltunk, Nelli is, így lemondta a chicagói kirándulást. Nekem a jobb vállam gyulladt be, így volt, hogy csak a fotelünkbe tuttam úgy ahogy aludni.
Csütörtökön a Chicago University Clubjá-ban voltam, miután felvonatoztam (volt kellemes visszamléékezés jellege az őszi vonatozásokra). Az Acton Institute tartott itt egy előadást a piac és vallás kapcsolatáról. Az alábbi képek mutatják, milyen frankó hely volt. Igazi amerikai munkaebéd volt, szép terített kerek asztalok, a szponzoroknak külön volt. Egy aranyos családdal ismerkedtem meg, hét gyerekes, nagyjából jogászok, négy gyerek és az apuka is ott voltak a rendezvényen.

Virágban a Millenium Park (az állomás mellett)

A Millenium Park Bean
A nagy zöld füves rész

Egy új felüljáró vezet át a parkon a játszótérre

Az új szuper játszótér a park és a tópart között


A yacht kikötő, ezúttal még üresen

A pancsoló hely

Távolban a Wrigley Tower

Belvároi utcakép, látható az "L",
a magasított metróvonal

A Chicago University Club díszterme


Kilátás a Klub könyvtárából
 Aznap délután aludtam egyet az Indigo szállodában (ismét egy szép színes szobát kaptam, kék, zöld és sárga színben pompázott), este pedig a Spencer lakásán tartott fogadásra mentem. Jó kis könnyű kaják voltak, plusz italok. Két pincér segített a háziaknak. Tavalyhoz képest már volt néhány ismerős, majdnem a résztvevők felével találkoztam az elmúlt év alatt.
Pénteken volt a versenyjogi központjuk 20. szülinapi konferenciája, néhány érdekes előadással és hozzászólással. Este vacsorával zártunk, egy igazi steak-ező hely volt, de én csak halat mertem enni, már így is kezdem kihízni az öltönyömet. Este volt egy jó kis szokásos chicagói eső, majd szombat reggel utaztam vissza South Bendbe, délben már itt is voltam.
Konferencia torta: szebb volt, mint finomabb



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése