2014. augusztus 29., péntek

Chicagói napok, aug 20-21.


BYOW

Szerda este Spencer elhívott vacsorázni – ezúttal tényleg, azaz ő fizette a vacsit (illetve kért egy számlát az egyetem nevére). Egy hangulatos görög étteremben voltunk, ahová régi ismerősként tért vissza, a híres jazz zenész Andi Meola ex-felesége üzemelteti. Odamegy mindenkihez, elbeszélget, dícsérte Budapest, szóval jó üzletasszony. Mivel szemben vele egy iskola található, nem árulhatnak alkoholt, viszont ha hoz valaki magával italt, azt felszolgálják: Bring Your Own Wine. Mi nem hoztunk, mégis ittunk. Ez is jó példa az amerikaiak közvetlenségére. A szomszéd asztalnál egy idősebb társaság indulni készült, s nem itták meg a borukat (lehet, hogy már nem az első volt), s megkérdezték, hogy odaadják-e nekünk. Elsőre persze nem kértük, de másodjára már elfogadtuk a finom krétai fehérbort.


                               A Michigane Ave. kora este, előtérben a Water Tower-ral

Zuhé

Csütörtök fél öt után indultam el az egyetemről, pont akkor zuhogott a legjobban – már napok óta 80% körüli a páratartalom. A cipőm jól bírta, az új, bár kissé vastag dzsekim is, de a nadrágom combig csurom vizes lett. Aztán lekéstem a vonatot, 20 méterre lehettem tőle, mikor elindult. Aztán kiderült, hogy a laptopom is beázott, s néhány billentyü nem müködik – ezeket is azért írom rosszul, mert vettem egy USB-s billentyüzetet, ami átállt a magyar kiosztásra, viszont kevesebb gomb van rajta, s a hosszú ü nem fért rá… Így aznap kicsit mérgesen, 11 előtt értem haza, jó volt, hogy Nelli és Bence kijöttek elém az állomásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése