2015. június 24., szerda

LA Baby!

Csütörtök este érkeztünk meg Az Angyalok Városába, meglehetősen későn. Ám itt egy kis megpróbáltatás várt ránk… Kiderült, hogy a hotel, ahová mentünk az tulajdonképpen egy lakóház és csak pár szobát adnak ki így vendégeknek. Szóval először keresni kellett valakit, aki be tudott minket csekkolni mert a recepciós fiú erre nem volt képes. Majd jött a hír, hogy az utazási iroda, aki foglalta a szállást kevesebb pénzt utalt át, mint kellett volna és ebből is bonyodalom lett de a lényeg a lényeg, hogy végül beengedtek minket a Medicibe és birtokba vehettük a lakást.

Másnap, pénteken megoszlott a csapat. Apu az egyetemen tette tiszteletét a család többi része pedig ellátogatott Hollywoodba. Bence vezetett az őőőrületes forgalomban a Hollywood logóhoz, ami fent van a hegy oldalában. Érdekes volt, mert szinte majdnem minden filmen feltűnik, de 10 perc nézelődés elég is volt bőven. Majd a belváros felé vettük az irányt, ami tulajdonképpen a Hollywood Blvd nevet viselte. Itt található körülbelül az összes néznivaló (tehát nem sok van…) a Walk of Fame, ahol a sztárok nevei vannak a csillagok közepén (megtaláltuk Gábor Zsazsát), a Madame Tussauds Múzeum, Stúdiók, boltok tömkelege, mozik, stb. Mi igazából végigsétáltunk ezen az úton, kissé heringnek éreztem magam. Érdekes élmény volt, azonban ebből is elég volt az a két óra, amit ott töltöttünk. Az a helyzet, hogy a híres helyeknek (Los Angeles, Las Vegas, San Francisco) nagyobb a füstjük, mint a lángjuk. Persze nem mondom azt, hogy nem voltak érdekesek, mert azért sok filmben előfordulnak,  de az a kevés idő, amit rászántunk pont elég volt.

Szombaton tovább indultunk San Diegoba ,útközben pedig megálltunk LA Venice városrészénél, ami elviekben Velencét imitálta volna.  Bartolomeo olasz építész, aki a Dózse palota építésében vett részt, tutkó forogna a sírjában ha meghallaná, hogy itt milyen épületet (betontömb graffitivel) hívnak az la-i dózse palotának… De a tengerpartja szép széles és homokos volt, de a többi része az nem igazán érdemel említést. Sajnos David Hasselhoffal sem futottunk össze a parton… hahahah :D