2015. június 24., szerda

La Jolla

Június 20-25.


San Diegóba, vagyis pontosítva La Jolla-ba szombat estefelé érkeztünk meg. Eddig nekem (Betti írja a blogot most, de osztjuk véleményét) ez a kedvencem!!!! Igazi kis üdülőváros, abszolút nem „amerikaias” épp ezért tetszik, mert akár Európában is lehetne ez hely. No és persze a tengerpart is gyönyörű, sokat hullámzik és gigantikusak, de nem veszélyes, nyugodtan lehet benne fürdeni. Este anyuék elmentek bevásárolni, én futni mentem a többiek pedig a parton maradtak. Anyuék finom vacsorát rittyentettek össze nyammmm jól esett a hosszú nap után!


Eljött a második vasárnapunk is a körutunk során, már csak egy lesz itt, az USA-ban, nagyon repül az idő! Kései kelés és reggelizgetés után 12-re misére mentünk. Nagyon aranyos volt a templom, mediterrán hangulata volt, sok volt a spanyol, a pap pedig Indiana államból jött! :D
Ebédre nagyon fincsi karajt kaptunk, padlizsánnal, rizzsel, no és persze mindezek előtt a vörös szőnyegen a jól bevált húsleves jött! Estefelé pedig lementünk a partra ahol süttettük magunkat meg hullámokon lovagoltunk. :D Apu vett két műanyag szörfdeszkát és azon bohóckodtunk utána pedig már csak ugráltunk az ember-méretű hullámokba nagyon király volt! J A fiúk különösen élvezték, ahogy elkapja őket a víz, Kinga már óvatosabb volt, de ő is mókázott. Meglehetősen sokáig voltunk a parton, majd felmentünk vacsizni. Csináltam guacamolét, amit tortilla chipsel ettünk hmmmmm! Ezt a receptet még a south-bendi szomszédunktól, Rachueltől tanultuk szval igazi autentikus mexikói. Ja, és az idő fantörpikus, hatezer ágra süt a nap, meleg van, de ugyan akkor fújdogál a szellő, ami sokat enyhít a forróságon. Elvileg É-Afrika szélességi körében vagyunk szóval a Nap nagyon erős.


Fókalátogatóban


Újabb hétfő. Ismét jót szundikáltunk apu és anyu futni voltak reggel, milyen fittek! J Jó kis reggeli után a part felé vettük az irányt ahol a napozás és fürdés kínjai vártak ránk. :D Marci és Apu fent maradtak, így ők sajnos lemaradtak az óriási hullámokról, amik még nagyobbak voltak, mint vasárnap. Már a part is benépesedett, sok kisebb, iskoláskorú gyerek volt, biztos táborozni jöttek. Ebéd után Anyu, Apu, Kingi és Marci elmentek egy közeli helyre, ahol fókákat lehetett nézegetni. Nem egy állatkertről van szó, ahol be vannak zárva, hanem az igazi életterükről, ami még varázslatosabbá teszi a helyet.
Estefelé ismét volt partozás, tunyulás, olvasás, napozás egyszóval jó kis semmittevés, no de ilyen is kell néha! A napot pedig egy családi rikiki partival zártuk, amit anyu nyert meg majd következett Apu és Marci én pedig az éremosztó/dobogótartó dicső címét kaptam, van még hova fejődni hahahahaa! J J


Zoo és egyetem
A sok kellemes semmittevés közben szerdán volt némi aktivitás a családban. Marci, Kinga és Nelli az USA No 1. Zoo-jának kikáltott állatkertbe látogattak, a nagyok otthon töltötték a napot különféle hasznos foglalatossággal. Én tegnap délután és ma délben az egyetemet látogattam, találkoztam két kedves proffal, építgetve a kapcsoaltokat. Este megyünk vissza San Diegóba Nelliékért, utána megállunk egy híres város strandon sütkérezni, talán naplementét is nézni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése