2014. szeptember 12., péntek

Vihar utáni szép hétvége


Szept. 6. Tegnap kora estétől óriási vihar zúdult a városra. Épp a Wallmartba mentünk bevásárolni, mikor láttuk északról közeledni a fekete fellegeket. Az áruházban ért minket a vihar, belülről lehetett hallani, hogy ömlik az eső és mennydörög. Vettünk is egy jó nagyméretű, családi esernyőt. Én mentem a kocsihoz az esernyő védelme alatt, bedobáltam a nem kevés cuccot (jó, hogy felfele nyílik a csomagtartója), majd odagurultam a bolt bejáratához felvenni a lányokat. Pont akkor állt el nagyjából az eső. Érdekes. Hogy nem hűlt le tőle a levegő, igazi trópusi hangulat volt. Tegnap volt eddig az egyik legmelegebb nap, 33 fok körül, óriási páratartalommal. A vihar után jött a hidegfront, jó 10 fok lehűlést hozva.
Kései ébredésünk után Kinga vette észre, hogy a szomszédságban yard sale-t tartanak. Ez gyakori jelenség errefelé, magán bolhapiacnak is mondhatnánk. Reggeli közben mi is megbeszéltük, hogy majd hazautazás előtt kiárusítunk mindent. Egy lombgereblyét vettem végül, mert az még nem volt a házban.

                     Kinga reggel és iskola után szeret nyuszizni. A nyuszi is biztos szeret Kingázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése